Ga naar inhoud

branden gaat niet fout


Aanbevolen berichten

[quote:5df1d137c3="De Geest Van Oirlo"]Probeer ook eens een ander brandprogramma. Bijv easy cd creator. Zo kun je kijken of het prob in software of in de hardware zit....[/quote:5df1d137c3]Ja, maar let wel op want ik heb al te veel gelezen dat verschillende brandprogramma's op je computer met mekaar conflicten geven en dat je dus maar beter slechts één brandprog op je compu kan installen... Tussen (): staat het brandprogramma van XP-zelf uitgeschakeld?
Link naar reactie
Ik heb altijd nero en easy cd creator geinstalleerd. Nooit problemen gehad. Het zou idd wel kunne dat je probs krijgt als je ze alle 2 tegelijk opstart aangezien ze dezelfde systeembron nodig hebben. Je kunt idd het intern brandprogramma van XP beter uitschakelen. Kan volgens mij onder de eigenschappen van het cd-rw station.....
Link naar reactie
[quote:905fb70e4e]Ik heb altijd nero en easy cd creator geinstalleerd. Nooit problemen gehad. Het zou idd wel kunne dat je probs krijgt als je ze alle 2 tegelijk opstart aangezien ze dezelfde systeembron nodig hebben. [/quote:905fb70e4e] Ik heb het ook gedaan,gevolg ->gelijk problemen, hele bende opnieuw geformateerd. Kun je beter niet doen. (anders zien we binnenkort een topic: 'Nero brandt niet meer') Beter voorkomen dan genezen
Link naar reactie
Voor audio cd's vind ik Easy cd creator flink zuigen. Zo kan je bijvoorbeeld in de disk-at-once welke dus ideaal is voor audio niet de pauze lengte tussen de nummers aanpassen, ok een live concert is met easy creator geen probleem, maar ik wil bijvoorbeeld slechts 1 seconde of misschien wel 3 seconden tussen de tracks hebben, met easy creator kan je dat wel vergeten, heb je geen pauze of 2 seconden pauze als je in Track-at-once brand, maar dan kunnen een hoop cd-spelers de schijf weer niet lezen. Niet meer dan logisch en als je bijv. zelf muzikant bent en je wilt een master cd aanbieden bij een platenmaatschapij dan moet tie zelfs op disc-at-once geschreven zijn of met een stand alone audio cd recorder zijn opgenomen. Ff op de topic terug te komen: Probeer eens de laatste versie van nero. Wat je ook kunt doen is kijken of het programma clone cd werkt. Probeer in clone cd eens een kopie te maken van een cd, maar wel dat tie hem eerst op de hdd wegschrijft. Geeft tie dan een soortgelijke fout, dan is er iets mis met de aansturing van de brander. Ik mis echter wat informatie om verder op die vraag in te kunnen gaan. Dus welk type en merk moederboard heb je, welke cpu etc.??? Staat alles wel correct aangesloten??? Zijn alle drivertjes wel geinstalleerd??? (vergis je niet, ook onder xp moeten sommige drivers worden geinstalleerd)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...