Ga naar inhoud

geheugen, pc2100 of pc2700


Aanbevolen berichten

ik heb het volgende of eigelijk wij hebben het volgende. ik en me vader willen er extra geheugen bij kopen. ons moederbord ondersteunt maximaal 266 mhz geheugen (pc2100 dus). eerst hadden we beide 2x256 mb geheugen. bij mij vader is er bij de upgrade naar 512 mb geheugen gelijk iets misgegaan(gheheugen doorgebrand). ik had hier geen last van, maar toen me vader een geheugen reepie van mou wou lenen deed mijn computer het niet meer met die 256 mb die ik te gelijk had gekocht met me vader. kl*te geheugen dus (zeg de naam er graag bij [b:2935432eb9]Elixer[/b:2935432eb9]) :evil: . nu willen we er dus weer 512 mb van maken en we hebben nu dus allebei een 256 mb pc2100. als ik die nou aan me vader geef, dan heeft hij weer 512 mb en kan ik nieuwe kopen. nu zag ik alleen dat er geen prijsverschil is tussen de 2100 en de 2700. nu wou ik voor de zekerheid weten of het kwaad kan om de 2700 te kopen en of het een voordeel heeft. ik zelf denk eigelijk van niet, want ik kan toch al niet ver overklokken met dit moederbord. :-? vergeet ik de belangerijkste vraag. heeft het veel zin om merk geheugen te kopen. we hebben nu allebei merkloos geheugen, maar als ik die van mij aan me vader geef. kan ik 2 nieuwe kopen, dus de vraag merk of merkloos
Link naar reactie
:roll: wel eens gehoord van spaties?? :wink: als je zo'n verhaal in 1x opsomt leest het niet echt lekker.... wat voor processor zit erin? die in je sig staat? athlon 1400? mooi voor pc2100 gaan dan. aangezien je toch geen 166 FSB draait heb je weinig aan PC2700 omdat je toch niet de volledige bandbreedte kan benutten. zou gewoon voor merk geheugen gaan, Samsung maakt altijd goeie reepjes...
Link naar reactie
[quote:9b45174aa8="spiderned"][quote:9b45174aa8="turbulence"]:roll: wel eens gehoord van spaties?? :wink: [/quote:9b45174aa8] Volgens mij is eerder zijn ENTER toets kapot :lol:[/quote:9b45174aa8] Shift ook al :lol: Dat wordt een nieuw toetsenbord. Zoals Diniz al zei: Gewoon Brand PC2100 geheugen nemen. Behalve als je binnenkort je proc wilt gaan upgraden. Anders moet je twee keer mem kopen. Dan moet je wel PC2700 nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...