Ga naar inhoud

Een goede KVM switch?


Aanbevolen berichten

Ik wil een KVM switch aanschaffen. Maar wat is een goede? :-? Zelf zat ik te denken aan de StarTech SV411K, een 4 poort switch inclusief kabels. Bij Powerline vragen ze er 179,= Euro voor. Heeft iemand ervaring met dit merk of zelfs met deze switch? Zijn de kabels die meegeleverd worden van goede kwaliteit? Graag info. :roll:
Link naar reactie
[quote:47e6d14076="gj.heinhuis"]Don't take me for the fool which I'm not. Ik ben zeker geen oude rot, maar dat is toch wel het eerste wat ik doe. :x In de thread waarop je doelt is sprake van een Sitecom KVM switch en niet van één van Startech. En over dat laatste merk zoek ik nu net informatie![/quote:47e6d14076]www.google.com :roll:
Link naar reactie
Sorry, maar waarvoor is dit forum dan Plextor? De meeste vragen die hier worden gesteld zulen misschien ergens anders zijn beantwoord. Of is dit forum alleen voor super deskundigen. Ik was juist blij toen ik de vraag zag, ik hoopte op helder antwoord, maar ok....ga wel weer op Google zoeken...dank voor hulp! :evil:
Link naar reactie
[quote:f156510fcc="jorte"]Sorry, maar waarvoor is dit forum dan Plextor? De meeste vragen die hier worden gesteld zulen misschien ergens anders zijn beantwoord. Of is dit forum alleen voor super deskundigen. Ik was juist blij toen ik de vraag zag, ik hoopte op helder antwoord, maar ok....ga wel weer op Google zoeken...dank voor hulp! :evil:[/quote:f156510fcc] Plextor kan soms wat uit de hoek komen zullen we maar zeggen. Het punt is dat het moeilijk is om een precies merk met een bijbehorende prijs te noemen. Ik gebruik bijv. zelf Advocent, ik ben er zeer tevreden over, maar de prijs lijkt me niet echt interessant voor een thuisgebruiker... (no offence).
Link naar reactie
Merci Wisja, Heb inmiddels een KVM van Startech (starview 201)met kabelsetjes van Belkom (omniview, is doos met de benodigde kabels)). Ik had ook de sv 211k willen kopen (die is met kabels), maar kon die niet vinden. Gisteren aangesloten. Werkt prima, met twee aanslagen op ctrl wisselt ie van computer, werkt heel lekker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...