Ga naar inhoud

Lavamat 63600 e70 nog steeds


Bert-11

Aanbevolen berichten

Hallo allen, Ik heb hier een lavamat 63600. Deze ging na een tijdje piepen met als storingsmonteurs e70. Nu dacht ik dat de storing samenhing met de defecte lager. Ik heb de lager vervangen en helaas nog steeds dezelfde storing, wel een stuk stiller :+1:. Element besteld met nieuwe ntc , echter nog steeds na een tijdje de melding e70. Had al veel gelezen over deze storing maar las dat de meeste keren het verholpen was met een nieuwe ntc.... Balen dat hij nog steeds in storing schiet, ik vermoed bij het verwarmen dat er dan iets misgaat. Wie kan me verder helpen? Wat is de volgende stap... Behalve afschrijven. Ik zie reacties graag tegemoet. Groet Bert
Link naar reactie
Lees eerst eens de volledige foutcode uit. Dit is een groepscode. Zet de machine aan en als hij loopt dan de toetsen Spoelstop en Voorwas samen indrukken en ingedrukt houden. Wat is nu de melding? Voor meer hulp ook even het lange nummer uit de deurrand vermelden er zijn meerdere modellen van deze machine.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik heb gister nog eea uitgeprobeerd en het irritante is dat hij wisselt van 71 naar 74 en Visé versa. Ik had opgezocht dat het betekend; of kapotte ntc of fout geplaatste. Ik heb ook gelezen over reset van foutmelding na vervanging onderdelen? Een koude was draait hij prima, zodra er verwarmd moet worden gaat het mis. Type 91400333700. Mij ega heeft het al opgegeven maar ben nog niet klaar met deze lavamat. Groet Bert
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...