Ga naar inhoud

Wirlpool AWM 8120 lekt accuut water bij


Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat het filter er goed in zit. Verwijder het achterpaneel, mogelijk kun je dan al iets meer zien. Anders de machine iets achter over kantelen zodat je er onder kunt kijken. Mogelijk is de afvoer slang los van de pomp of gescheurd. Indien deze machine ook een slangetje naast het filter heeft zitten is deze mogelijk los geraakt van de pomp slang.
Link naar reactie
Beste en gewaardeerde Harry, Heb nadat ik bovenpaneel en voorkant eraf heb gehaald en het filterhuis met de afvoerslangen gecontroleerd heb, uit arre moede maar eens gaan lezen in de topics. Op pagina 13 trof ik een advies van jou aan om ook bij een andere Wirlpool de afvoerpomp maar eens na te kijken en schoon te maken. Dit gisteren ook maar gedaan (ik kon geen Lekkage en/of scheurgaatje vinden) en alles keurig terug geïnstalleerd, een was gedraaid en erbij gebleven: alles doet het keurig weer en je hoort een goeddraaiend vleugelwieltje (ook opnieuw gesmeerd) van de afvoerpomp.Dus je ziet die 104 pagina's van de reparatie-topic is verdraaid nuttig om na te snuffelen. Bedankt voor al die goeie maar waardevolle adviezen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...