Ga naar inhoud

DDR geheugen hard in prijs gedaald??


Aanbevolen berichten

Ik wil wat geheugen in mijn pc prikken. Het geheugen dat ik nu heb,256 MB pc2700 333 Kingston,heb ik bijna een jaar.Kostte toen 119 Euro. Een maand of 2 geleden heb ik nog gekeken en toen kostte het nog steeds 89 Euro. Nu keek ik gister weer,en zag dat het nu nog maar 39 Euro kostte!! Is het in 2 maanden maar liefst 50 Euro in prijs gedaald!! Hoe kan het dat die prijs zó hard gezakt is,en bestaat de kans dat de prijzen weer gaan stijgen?
Link naar reactie
Ik ben niet echt onder de indruk van de prijs verlagin. ja het is laag maar het is niet de eerste keer dat geheugen zoveel minder waard werd. met CPU's is het ook al eens gebeurd. Leuk voor de consument natuurlijk maar niet bijzonder. Maar goed. ik zal ook mee doen. ik kocht 2 maanden geleden 1x OCZ PC3500 EL DDR voor 299 euro en nu kost hij 269 euro. verschilt niet echt veel eigenlijk http://www.space-promotion.nl/WebshopMemoryOCZ.html Wat wel leuk is is dat DDR geheugen in veel shops goedkoper is dan PC133 Sdram :)
Link naar reactie
de prijzen zijn volgens mij wel gedaald. ik heb namelijk op de hcc beurs. gekeken naar goedkoop geheugen (256 mb ddr pc2100). en de goedkoopste was voor €69. ik heb die prijs niet meer zien dalen tot ik een paar weekjes geleden zag dat de 512 mb voor €71 tekoop was(merkloos(of apacer)). zelfs de 512 mb pc3200 van twinmos was €99. volgens mij waren die een maand geleden nog het dubbele :-? dus is voor ons wel relax 8) nou ja voor jullie, want ik heb er al 512 inzitten :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...