Ga naar inhoud

nieuwe ALDO pc en dvd schokkerig


Aanbevolen berichten

De nieuwe ALDI pc is toch niet bepaald een kleintje dat eenvoudig uitgevoerd is. Met de specificaties zou je toch vlot een dvd van de harde schijf moeten kunnen vertonen, nietwaar? Toch zitten er veel en vaak schokken in het beeld waardoor het meermalen niet vloeind is. Het geluid is met 5.1 wel prima. Ook zie je vaak digitale vlekken tijdens de film op mijn 19"-scherm. Ok, Kazaa draait dan ook wel als enige programma op de achtergrond mee maar ik dacht dat zo'n krachtige pc dat toch zou moeten aankunnen ... :o Myra
Link naar reactie
Ja, daar wou ik het ook nog over hebben. Tussen alle geïnstalleerde software zit ook MEDION HOMECINEMA XL met daarin DivX Codec. Zou dit dan nu al verouderd zijn?? Ik heb de configuratie hierbij als volgt ingesteld: Postprocessing settings: MAX Film Effect = aangevinkt (wat dat ook moge zijn) en op driekwart staan Bij Quality Settings heb ik inmiddels SMOOTH PLAYBACK, OVERLAY EXTENDED én DOUBLE BUFFERING aangevinkt, maar dit scheelt weinig tot niets. Ook bij het op een willekeurig punt in de film op de tijdbalk klikken veroorzaakt een stilstand beeld van enkele seconden. Kennelijk moet hij nogal veel rekenen om dat punt te vinden.... Hoe kan ik bepalen of dit aan de codec ligt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...