Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zowel onder win98 als WinXP heb ik het volgende probleem: Als spellen vrij heftig worden begint mijn pc te stotteren. De enige oplossing is om een spel te saven en weer opnieuw op te starten. Ik heb totaal geen idee hoe dat is gekomen, daar mijn PC vroeger wel normaal liep. Ik heb al een paar keer de zaak geformateert maar dat hielp niet. Wat kan dat zijn? P4 1,7 Ghz 512 MB SDRAM GF4 4600 128 MB P4B mobo 40GB HDD Toshiba CDROM speler Lite on CDR SB live 5.1 Dynalink modem
Link naar reactie
Dat zal wel een algemene ''swap'' zijn Het wisselbestand is een gegevensbestand dat Windows zelf aanmaakt, op het moment dat deze meer geheugen nodig heeft dan beschikbaar is in de vorm van geheugenchips. Dit geheugenbestand wordt aangemaakt op de harde schijf en is vele malen trager dan de geheugenprocessoren. je kunt merken wanneer er van dit bestand gebruik gemaakt wordt: tijdens het gebruik van uw programma's maakt je harde schijf veel geluid ("geratel") en de computer wordt in z'n geheel erg traag. je kunt dit oplossen door het werkgeheugen van de computer uit te breiden met meer RAM.
Link naar reactie
[quote:09dbda9052="rombaft"]ram of cache loopt vol/over reden kan zijn, teveel progs op de achtergrond, virus, kapotte rammodule.[/quote:09dbda9052] Ik heb beide RAM modules (256 MB) apart geprobeerd, maar bij beiden was er gestotter. Ik denk dat ze wel goed zijn. Misschien dat het geheugen te traag is (SDRAM). De BIOS heeft ze standaard wel op CAS 2 staan. Is dat goed?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...