Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mijn brander uit de Medion PC (november 2002)was kapot. Via Helpdesk(binnen een minuut aan de lijn)werd mij gemeld,dat binnen 3 werkdagen een monteur de brander kwam vervangen. Is inmiddels gebeurd.Monteur is nauwelijks 20 minuten binnen geweest en alles werkt weer correct.Dus ...................niet zeuren over Aldi PC's. Ik heb daar maar één woord voor FANTASTISCH ! Dit alles binnen een week geregeld.
Link naar reactie
  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:672cf9cbc3="snekre"]niet zeuren over Aldi PC's. Ik heb daar maar één woord voor FANTASTISCH ! [/quote:672cf9cbc3] Wat vind je zeuren? Als je redeneert van 'voor die prijs krijg ik ...' dan heb je gelijk. Wanneer je redeneert van 'ik wil een pc met alleen maar A-componenten en ik wil voorbereid zijn op de toekomst en uitbreidingsmogelijkheden hebben'; dan valt er nog wel wat op af te dingen. A-componenten; voeding, moederbord, geheugen, kast (+ uitbreidingsmogelijkheden), performance 9600?? Uitbreiden in die kast wordt lijkt me lastig en koeling/wattage staan niet beschreven. Kortom, leuk ding voor die prijs maar geen Top.
Link naar reactie
[quote:c1910b4f67="Richard16"]Uitbreiding is ook toppie!!. je kan gewoon alle pci kaarten erin kwijt er is ruimte voor nog 1 hdd. Alle geheugenmerken passen erin. Alle videokaarten. Alleen zijn de moederborden Micro-ATX. Das een klein minpuntje maarja deze pc hoef je eerst ook niet uit te breiden.[/quote:c1910b4f67] Precies, wat boeit die uitbreiding. Mensen die zo'n ding kopen willen er helemaal niet zelf aan sleutelen, of nauwelijks. Dingen als geheugen past er natuurlijk wel bij en evt. een extra HD ook. Maar wat zou er verder bij moeten?
Link naar reactie
Iedereen is lovend over de pc van de Aldi. Ik heb ook het krantje gekregen waar ie in afgebbeld stond. Mooi ding met bijna alles er op en er aan. Maar waar is het............diskettestation? Is dat niet meer nodig, worden we geacht dat we allemaal een cd-rom hebben op de pc. Als je nu eens een klein bestandje ff wil opslaan, bijv een Word-document, ben je verplicht dit op te slaan op een cd-rom. Lijkt me onlogisch. Of zie ik het verkeerd? :-?
Link naar reactie
kan inderdaad geen diskettestation vinden :o zeker vergeten :lol: . kan je er dan nog wel een diskettestion inzetten of kan dat ook niet :-? edit: ik heb hier het krantje voor me en ik zie dat je er wel 4 soorten geheugen schrijfjes in kan doen. SD/MMC, compact flash, memory stick en smart media geheugen 8)
Link naar reactie
[quote:f293a04090="Rob The Great"] Maar waar is het............diskettestation? [/quote:f293a04090] Ik denk dat het diskette-station met een paar jaar geheel verdwenen is. Veel PC's (waaronder de aldi-pc) hebben een usb-aansluiting aan de voorkant. Dan koop je voor een paar tientjes zo'n ding met flashgeheugen (pendrive, usb-key en weet ik hoe het nog meer wordt genoemd.) om kleine bestandjes heen en weer te zetten.
Link naar reactie
Ik heb vandaag zo'n Aldi PC gekocht. Alles werkt perfect. Er is echter één ding dat ik niet snap, namelijk er zit geen a: drive in. Hoe moet ik nou in het geval van een herinstallatie opstarten. Ik heb zowel de installatiecd van MS windows XP home edition als een partitie van circa 9gb waarop naar mijn inzien ook de installatiebestanden opstaan. Maar hoe kan ik deze benaderen als de computer niets meer doet.
Link naar reactie
[size=24:14be19340f]Conclusie:[/size:14be19340f] Pro: [color=green:14be19340f]27[/color:14be19340f] Contra: [color=red:14be19340f]3[/color:14be19340f] noch het een noch het ander [color=green:14be19340f]1[/color:14be19340f] geen mening [color=olive:14be19340f]1[/color:14be19340f] niet relevant voor de vraag: [color=brown:14be19340f]42[/color:14be19340f] Dus laat maar aanschaffen, of wacht de loop van dit topic nog even af en je hebt meteen de mening over de volgende Aldi aanbieding!
Link naar reactie
Mensen, lees de Telegraaf van vrijdag 28 maart. Daar staat een artikel in dat een prijzenoorlog is losgebarsten. MyCom komt de aankomende week met een vergelijkbare aanbieding. Dixons nog goedkoper. Ik was van plan om een Aldi aan te schaffen maar wacht toch maar even. Misschien kunnen we middils dit forum elkaar op de hoogte houden?
Link naar reactie
[quote:4aa66f59d2="leonardus"]Mensen, lees de Telegraaf van vrijdag 28 maart. Daar staat een artikel in dat een prijzenoorlog is losgebarsten. MyCom komt de aankomende week met een vergelijkbare aanbieding. Dixons nog goedkoper. Ik was van plan om een Aldi aan te schaffen maar wacht toch maar even. Misschien kunnen we middils dit forum elkaar op de hoogte houden?[/quote:4aa66f59d2] Bij computers is het nu eenmaal zo dat je een maand later meer krijgt voor hetzelfde geld en dat zal altijd wel zo blijven. Aldi heeft een hele mooie aanbieding waar je zeker geen miskoop aan hebt, je kan ook wachten op de volgende aldi-aanbieding die zal wel nog beter zijn. :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...