Ga naar inhoud

Knuffelbeer ontbonden


pIeter20

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, De knuffelbeer had in een kussensloop oud gemoeten. Dat lees ik nu heel veel. Maar daarvoor is het nu te laat. Waterafvoerfilter zat helemaal vol. Na schoonmaken en weer wassen zat hij weer helemaal vol. Er zit dus een hele berg pluchevulling tussen trommel en trommelbehuizing. Hoe maak ik dat het beste schoon? Rubberen ring eraf halen? Kom ik er dan tussen met de handen? Of kan ik zelfs de hele trommel er dan uithalen? Wasmachine AEG 8kg 2 jaar oud. Dank! Groet Pieter
Link naar reactie
Type nummer graag, staat in de deurrand. Ik denk dat je dit het simpelste kunt doen door de slang tussen kuip en pomp los te halen. Zet er dan een bakje oid onder en giet langzaam water in de trommel (via de deur) Mogelijk moet de motor er hiervoor ook onderweg. Met een beetje geluk krijg je het er dan allemaal uit. Met een zaklamp door de gaatjes van de tommel heen kijken of je nog meer Teddy onderdelen ziet liggen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...