Ga naar inhoud

Bosch maxx 7 doet niks meer


Patricia-V

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds vandaag is onze wasmachine er helemaal mee gestopt. Ca. jaar geleden de koolborstels nog vervangen en daarna deed hij het weer prima. Vandaag stopte hij tijdens een was en bleken de stoppen doorgeslagen. Bij terugzetten van de zekering weer opnieuw geprobeerd, maar de machine doet helemaal niks (geen lampje of wat dan ook). Nu zitten we er over na te denken om toch maar een nieuwe te kopen. Er is alleen 1 probleem, er staat nog een laag water in de trommel. Ik kon de deur dus ook gewoon openmaken. Hoe krijg ik dit water er nog uit? Afpompen kan dus niet. Ik hoor het graag! En als er toch een oplossing lijkt te zijn voor de machine, houd ik me ook aanbevolen! groeten, patricia v
Link naar reactie
Zonder type nummer info (staat in de deurrand) kan ik alleen maar algemene info geven. Leeg laten lopen: bij een aantal modellen zit er een slangetje naast het filter van de pomp. Hierdoor de machine leeg laten lopen. Indien dit slangetje er niet is dan de afvoer slang in een afwasteiltje hangen totdat hij leeg is. Mogelijk is het netspannings filter defect. Volg het netsnoer naar binnen en je hebt hem. Hier moet ook weer 230V uitkomen. Voor meer hulp alle informatie uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...