Ga naar inhoud

AEG Lavamat 54840 geen spanning? Doet ni


Lodewijk

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Wat geweldig om te zien dat ook voor dit soort vervelende problemen weer een behulpzaam forum bestaat :) Ik hoop dan ook erg dat iemand ons kan helpen. Onze wasmachine deed het altijd zonder problemen echter... sinds gisteren doet hij niks meer. Het lampje gaat niet branden, niks. Het betreft dus de AEG Lavamat 54840. Kan ik dit zelf oplossen? Of weet iemand een andere oplossing? Het budget voor nieuwe wasmachine is er namelijk niet :( Ik hoop dat iemand tips heeft! Vriendelijke groet, Lodewijk
Link naar reactie
Meerdere oorzaken mogelijk. Ik ga er even van uit dat er nog wel 230V op het stopcontact is. Verwijder het bovenblad. Volg het netsoer naar binnen. Je komt dan uit op het http://onderdelen.aeg.nl/product/3792740007/Interferentie-onderdrukker+wasmachine Komt daar nog wel 230V uit? Zo nee: vervangen. Zo ja: volg de kabels naar de elektonica module. Stekkers goed vast? Ja: dan grote kans op een defecte module. Controleer deze dan op losse contacten, gesprongen onderdelen en koolsborstel stof. Voor meer hulp het lange nummer uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
Hallo Harry, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de bovenkant van de wasmachine helemaal uit elkaar geschroefd. Erg gaat 220 naar de electro module. De electro module lijkt mij er erg netjes uit te zien. schoon en niks abnormaals. Het serienummer is: 804 00 132 Het prod nmr is: 914524411 00 Type: HI044661
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...