Ga naar inhoud

laagje water


daisy-194

Aanbevolen berichten

Hallo, Vandaag heb ik mijn wasmachine eens een goede beurt gegeven. Ik heb het wasbakje, de rubbere rand, en de filter (die heel moeilijk eruit te draaien was) schoongemaakt en heb de machine met 95 graden laten draaien waarbij ik azijn in de machine heb gedaan. Nu heb ik hierna nog een was gedraaid maar nou blijft er een laagje water in de machine zitten. Ik heb de filter er weer uit gehaald (wat nu veel makkelijker ging) en het water laten weglopen. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Link naar reactie
Graag het merk en alle type nummer informatie uit de deurrand vermelden, anders word het gokken. Lijkt er op dat er een verstopping in de slang tussen kuip en pomp zit of dat de nivo regelaar een onjuiste waterhoogte ziet. Of lekt het inlaat ventiel waardoor er weer langzaam water in de machine stroomt? Dat kun je controleren door het laagje water er in te laten staan en kijken of dit nivo nvvt stijgt terwijl de machine uit staat (kraan dan wel open laten)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...