Ga naar inhoud

geen schone was


Ben-5

Aanbevolen berichten

Ik heb al heel lang dat bij mijn zwarte was steeds witte vlekken in bv de broeken zitten. van alles heb ik al geprobeerd bv heeeeeeel weinig wasmiddel gebruiken speciaal voor zwarte was en vloeibaar. ik heb ook met de gieter meer water in de wasmachine gedaan en zo nog meer dingen geprobeerd maar niets helpt. Aks ik de was er uit haal en even spoel is alles schoon maar ja dat is steeds een hels karwei, weet iemand waar het aan ligt???ik hoor het graag groet Ben
Link naar reactie
Laat de machine eens een was draaien op zijn hoogste temperatuur zonder wasgoed en zeep. Komt er dan een stevige schuim laag op te staan ? Dan zit er een hoeveelheid rest zeep in de machine die je eerst op moet lossen. Dat kun je doen met een machine reiniger of een aantal keren een kookwas draaien zonder wasgoed en zeep. Word de machine wel goed warm ? Anders lost het zeep niet op en krijg je dus ook vlekken. Voor meer hulp graag het merk en alle type informatie uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...