Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn tv-kaart. Model: 90031 Typhoon “Tv-tuner fm stereo”. Ik heb de laatste drivers van de site gedownload voor windows xp, maar als ik die installeer geeft windows xp de “digitale handtekening” fout. Kan wel verder gaan met de installatie en het verders gaat dat dan ook zonder fouten, maar als ik dan het programmaatje “globeTv II” opstart, krijg ik wel tv te zien, maar na een anderhalf, 2 minuten, staat het beeld stil en het gaat geluid gaat gewoon verder.. Ik moet het beeld dan “refreshen” om het zaakje weer aan de gang te krijgen. Maar weer na 2 minuten is het weer zover. Steeds maar stopt het beeld. Als ik het programma dan eens heb opgestart en weer afgesloten, springt na verloop van tijd het geluid van de laatst gebruikte tv-zender aan. Heel raar, krijg ik dan ook niet meer af, tenzij ik een keertje “globetv II” opstart en afsluit. Ik vermoed dat de drivers niet goed zijn, maar ik heb toch echt de laatste drivers geinstalleerd… Mijn configuratie: Winxp prof, Pentium III 600 256 MB SDram 30GB + 20 GB HDD 4,5 GB vrij op C:\
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...