Ga naar inhoud

Bosch WAE28471


MD

Aanbevolen berichten

Ik heb een Bosch WAE28471NL. Deze is nu circa 8 jaar oud. Hij gaf een paar dagen geleden de foutmelding F17. Daarnaast maakte de machine het programma niet af. Achteraf bleek dat te komen door de oorzaak van de foutmelding, namelijk dat er niet voldoende waterdruk was of dat er niet voldoende water toegevoerd was. Dit probleem heb ik nu verholpen door een nieuwe kraan te plaatsen, de oude was namelijk verkalkt. Echter, nu draait de machine nog steeds niet. Heb het getest door middel van een klein beetje wasgoed op een kort programma. Het systeem denkt dat hij het programma doorloopt, maar als ik echter nadien de was er uit haal is deze drijfnat, het wasbolletje met wasmiddel ligt onaangeroerd bovenop de was. Voor mij een teken dat de machine niet heeft gedraaid. Ik heb vervolgens de was er uit gehaald en het programma op centrifugeren gezet. De programmatijd is dan 12 minuten. Na ca. 1 minuut schiet de resterende tijd terug naar 1 minuut en kort daarna geeft de machine aan dat hij gereed is. Hij heeft echter nog steeds niet gecentrifugeerd. Wie kan mij helpen? Wie weet wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? En zou een reset kunnen helpen, zo ja, hoe moet ik deze machine dan resetten? Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...