Ga naar inhoud

bovenblad wasmachine verwijderen


tiny-5

Aanbevolen berichten

Ik heb een indesit IWB 61651 type LB2006c nu is er een beugel van mijn bh door het wasnetje gegaan en sit nog in de wasmachine.Mijn wasmachine lekt, we hebben alles nagekeken zeef en afvoer maar niets gevonden.Nu willen we het bovenblad van de wasmachine eraf halen maar dit lukt niet.iemand enig idee hoe dit moet,en een idee waar ik die beugel kan vinden?
Link naar reactie
Die hoeft er niet af,je kunt er dan nog steeds niet bij. Schijn eerst eens met een zaklamp door de gaatjes van de trommel, dan zou je hem onder in moeten zien liggen. Hij kan ook nog in het rubber manchet zitten tussen de ribbels en dit lek gestoken hebben. Als hij ook daar niet zit word het zoeken. Verwijder dan het achterpanneel en kijk waar hij lekt, mogelijk heeft hij een gat in de slang tussen kuip en pomp of in de kuip zelf geprikt. Verwijder dan de slang of verwijder het verwarmings element en je moet hem uit de kuip of slang kunnen vissen.
Link naar reactie
We hebben het lek gevonden in de kunstof omhuizing van de trommel zit een klein gaatje maar de beugel is spoorloos.Nu proberen het gaatje te dichten iemand een idee het moet waterdicht zijn en hitte bestendig en tegen druk kunnen?O ja het bovenblad hebben we er wel af kunnen krijgen.Zelf dachten we aan polyestermatjes te gebruiken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...