Ga naar inhoud

Bosch WEA28190


Vlindertje

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb vanmiddag de wasmachine aangezet en een wasje gedraaid, toen ik wou kijken of hij al klaar was trof ik iets vreemds aan, de helft was de was wat er in zat was nog droog en de andere helft was nat. Toen ik probeerde de wasmachine opnieuw aan te zetten knipperde alleen de knoppen van het centrifugeren en de start/pauze knop dus niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik dacht zelf aan resetten maar daar kan ik nergens wat over vinden. Alvast bedankt
Link naar reactie
Knippert er voor de rest niets? Haal alle was er uit en kies voor afpompen. Hoor je de pomp lopen? Kies voor centrifugeren. Doet hij dat dan ook? Als hij wel gaat afpompen maar niet gaat centrifugeren heb je een grote kans op versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. https://www.youtube.com/watch?v=tNnqIK8AomM Na het vervangen moet je de machine mogelijk resetten. Zoek op deze site naar F21 en F43 en je vind de reset procedure voor deze machine.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...