Ga naar inhoud

Lekkage van een bovenladder


Marianne-boer

Aanbevolen berichten

Bosch maxx5, lekt al een tijdje bij het centrifugeren. Heb hem gekanteld om te kijken. Ontdekt dat hij lekt aan de voorkant, want daar is het roestig. Waar kan het aan liggen? Is het rubber bovenin aan vervanging toe? Of heb ik hem niet goed geplaatst. Hij staat niet goed op de pootjes? Heb gekeken of ik ze kan verstellen maar dat gaat niet. Nr. Op deksel. E-nr. wot24320NL/03 FD 8702 00014 Alvast bedankt voor een reactie
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bedankt voor je motivatie. Ontdekking na een wasje, lekkage aan de bovenkraag. Zelfs zo erg dat er binnenin veel roest zit. Ontdekt dat de bovenkraag vastgehouden wordt door een spiraal en ook de schroef ontdekt. Help! Hoe stuur ik een foto zodat ik het je kan laten zien? Heb je inzicht om welk type het gaat en kan het alleen liggen aan de kraag? Als het water erin komt is er geen lekkage, ontstaat bij draaien van de trommel en vooral bij centrifugeren. Als ik je foto's kan sturen, hoe moet dat? Kan ik je de roestplekken laten zien en ook waar het water naar beneden komt. Heb je hier iets aan?
Link naar reactie
Foto plaatsen werkt niet goed. Zet deze ergens op internet en vermeld hier de link. Mogelijk komt de machine te vol met water. Zet de machine eens aan zonder wasgoed. Als hij dan begint met verwarmen stop hem dan eens en open de trommel. Hoe hoog staat het water dan in cm tov de bodem van de trommel? Laat de machine afpompen. Trek het slangetje van de nivo regelaar 0313 af en blaas het slangetje eens goed door. Zet het slangetje terug en laat de machine nog eens een was doen zonder wasoed. Ook nu weer de water hoogte meten. Is dit het zelfde of staat het nu lager? Geef anders de onderdeel nummers eens aan. http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/Wasmachine/WOT24320NL/03, tabblad Alle onderdelen en tekeningen. Manchet is 0311 > 00475583 Spanring is 0312 > 00213988
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...