Ga naar inhoud

Bosch Classixx 5 bonkt bij centrifugeren


Maarten-13

Aanbevolen berichten

Mijn Bosch wasmachine van +/- 7jr oud, gebruik door 1 persoon, maakt sinds een paar dagen een bonkend geluid bij het centrifugeren. Bij de 2e wasbeurt met bonkende centrifuge heb ik de machine uitgezet want het klonk echt alsof er iets kapot ging. Toen ik de was uit de machine haalde zat er ook 'betongruis' tussen het wasgoed? Rechtsonder aan de voorzijde van de machine het klepje verwijderd, daar kwam toen wat stinkend water uit met allerlei grijs/ zwarte vlokken ertussen. Ik heb ook het bovendeksel verwijderd en door dat slangetje geblazen. Ik had niet het idee dat er een verstopping was. De ophangveren (2 stuks) hangen goed vast. Het draaien van de trommel gaat zonder weerstand, maar wel tamelijk uit balans. Trommel heeft speling. Als ik de trommel niet vasthoud lijkt deze iets `naar buiten` te kantelen. Als ik van bovenaf de hele trommel naar beneden duw heb ik een kleine decimeter voor ik tegen weerstand aanduw.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...