Ga naar inhoud

wasmachine die ineens stopt


Aanbevolen berichten

Controleer eerst of er nog wel 230V uit het netspannings filter komt. Verwijder het bovenblad, het netspannings filter is de unit waar je netsnoer op binnen komt. Komt hier nog wel 230V uit dan heb je een grote kans op een defecte module. (is de unit achter de bedienings knoppen) Vermeld dan even alle informatie die daar op staat.
Link naar reactie
Hoi, ik heb mijn wasmachine erg vol geladen, blijkt achteraf, want mijn wasmachine, een Siemens Simawat plus 42.. 44.. 45.. ja meer staat niet op het boekje, is voortijdig gestopt mijn zijn programma. dit gaf als resultaat dat ik de deur niet meer open kon doen. door aan een soort touwtje te trekken is in het filtergebied is deze nu wel weer geopend, maar krijgen nu met geen mogelijkheid stroom op de machine. Wie weet raad? groet jeannette heb intussen een monteur in huis gehad, geen Siemens monteur, hij denkt dat het een van de printen is, één print heeft hij al gecheckt maar zag daar niets raars aan. heeft iemand dit wel eens gehad, deze machine is nog geen 4 jaar oud en wordt middelmatig mee gewassen. mijn man denkt dat het met de afvoer van het water zit omdat de was kleddernat uit de machine komt maar m.i. heeft dit toch niets met stroom te maken. hij gaat nu gewoon niet meer aan. ik zit nu in dubio om een dure Siemens monteur te bestellen plus waarschijnlijk een dure nieuwe print. wie geeft raad?
Link naar reactie
Graag alle informatie uit de deurrand vermelden, met deze type informatie kan ik niets. Als de machine niet kan afpompen gaat hij ook niet centrifugeren en blijft je was dus kliedernat. Het niet afpompen kan door een verstopping komen maar ook door een onjuiste waterhoogte. Welke lampjes knipperen er nu (kort) als je de machine aan zet?
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Help.mijn bosch logixx vario perfect 5 jaar oud. Heb de was in gezet ingesteld 1.52 na 30 min draaien zonder problemen is het gestopt. Geen licht geen contact en geen stroom. Stopcontact werk bij andere apparatuur. Alleen de wasmachine doet het niet. Stekker zoveelste keer uitgehaald nog steeds geen stroom of lampje. Deur was ook geblokkeerd na uren aan de slag is de wad er uitgehaald en water laten lopen. Hendel ook stuk.wie weet wat dit is.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...