Ga naar inhoud

AEG Lavamat 54600 foutmelding


Aanbevolen berichten

Hallo, mijn AEG Lavamat 54600 geeft sinds enige tijd, toen de electriciteit er tijdens het wassen per ongeluk af werd gehaald, op wisselende momenten een foutmelding. Dit kan tijdens het was of spoelprogramma; hij stopt dan met draaien, maakt enige tijd een brommend geluid en dan begint "einde" twee keer te knipperen met twee piepjes - die pas stoppen als ik het apparaat uitzet. Soms kan ik het wasprogramma herstarten, soms niet, na veel proberen lukt spoelen en centrifugeren los wel een keer. Enig idee wat dit is?
Link naar reactie
Een foutmelding in de E2x serie is iets met afpompen/en of verstopping. Lees de foutcode eens uit. Zet de machine aan op een willekeurig programma en als hij loopt druk dan de toetsen Voorwas en Kort samen in en houd ze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 7 maanden later...
  • 2 jaren later...
Ik heb dezelfde machine en een vreemd euvel. Als ik de wasmachine start, hoor ik het water lopen, maar dan houdt na een tijd op en dan gaan alles lampjes uit en blijft hij piepen om de zoveel seconden. Oude wasmachine van mijn ouders, dus heb geen idee hoe hij onderhouden is qua filters. Wat kan ik het beste even nakijken bij deze machine?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...