Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi hier ben ik weer. Ik wil eerst iedereen bedanken voor de antwoorden en adviezen. Helaas mocht alles niet baten. Zelf denk ik dat mijn Pc, het met XP niet aankan . ( 450 MHz ). Vandaar constant die buffer underun. Want als ik de Nero CD speed doe, op 8x schrijven. Dan staat de CPU uage op 81%. Dus als er nog een of ander proggie mee draait kan mijn proccesor het niet aan. Zo is het toch?? Gr Aad.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
[quote:3e84b5c373="plextor"]kan deze dicht[/quote:3e84b5c373] dicht? je moet blij zijn dat er weer eens iemand de search gebruikt.... :wink: geef eens wat meer info over je systeem, bij de Topicstarter was het tekortkomen van de CPU een groot probleem waardoor hij volgens mij continu een buffer underrun had... geef ook eens de aard van je probleem aan
Link naar reactie
Systeem: amd 2200, cpu lijkt mij dus niet het probleem. Bovendien werkte de brander perfect in mijn vorige systeem (met win 98). Verder: XP prof nl en de nieuwste versie van Nero. Er waren eigenlijk 2 problemen: 1) bij het laden van de cd en het opstarten komt de melding 'scanning scsi and ide busses' in beeld. Vervolgens hangt de pc. Opnieuw opstarten is de enige remedie. 2) De bij 1) genoemde foutmelding treedt niet op, maar als ik het branden start loopt de pc vast bij 'scanning disk'. Ook nu is opnieuw opstarten de enige optie. Het rare is: soms gaat het goed en brandt-ie netjes een cd! Nu heb ik de suggesties eerder in deze draad uitgevoerd: ik heb de nieuwste ASPI drivers geinstalleerd en DMA aangezet (stond uit voor de schrijver...). Fout 1 is nu nog niet weer opgetreden, fout 2 wel. Iemand een tip? Groet, N.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...