Ga naar inhoud

stinkende was


gerie-den-boer

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung ecobubbel wasmachine. De machine is geplaatst op 2 mei 2015. Sinds een week komt de was er stinkend uit. Echt een rioollucht. Contact gehad met Samsung en die 'dreigen' met kosten in rekening brengen als het niet een mechanisch gebrek is. De machine is nog geen half jaar oud!!! Mijn vraag is: mag Samsung zich er zo makkelijk vanaf maken? Maar is er iemand die het probleem van stinkende was kent en de oplossing weet.
Link naar reactie
Als eerste: Je moet geen contact opnemen met Samsung maar met je leverancier. Zij hebben geleverd en doen de garantie afhandeling. Dan het technische deel: Is de (witte) was wel schoon of is deze grouw/vlekkerig? Ik vermoed dat je een ophoping hebt van zeepprut onder in de machine. Maak eerst het pomp filter eens schoon. Zit die onder de drek? Geef dan de machine eens een beurt met een machine reiniger. Maak het manchet ook schoon, vooral onder de randjes. Vraag: gebruik je niet te veel wasmiddel?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Probeer eens zonder wasverzachter. Indien je vloeibare wasmiddelen gebruikt en ook wasverzachter kan dit een negatief effect veroorzaken op gebied van geur. Wij hadden ook regelmatig problemen. Na een aantal keer met producten de wasmachine te reinigen zijn we toevallig gestopt met de wasverzachter, sindsdien geen geurhinder meer. Verder is het ook niet nodig die wasverzachter...
Link naar reactie
Wat veel mensen niet weten is dat het verstandig is de wasmachine na 12 wasbeurten te 'reinigen'. Dit kan door de machine, met een kleine witte handdoek erin, aan te zetten op een 90 graden programma. De handdoek neemt zo evt vuil op en de machine wordt gereinigd. Verder [U]geen [/U]wasmiddel of wasverzachter toevoegen. Zo worden bijv. ook zeepresten meegenomen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...