Ga naar inhoud

Bosch bovenlader WOH 5210 trommel vast


Hans-40

Aanbevolen berichten

Beste mensen, :) Mijn klep van mijn bovenlader zit vast. Zie foto. :-1: Het deurtje staat open maar zit vast onder de bovenkant en steekt er half uit. Ik kan de trommel niet terug draaien want hij zit klem. Er is iets wat de trommel blokkeert waardoor ik niet terug kan draaien. Is er misschien een manier om die blokkade er af te krijgen zodat hij weer terug draait? Ik kan hem wel doordraaien maar is dit wel verstandig? Heeft iemand hier een oplossing voor? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt! Groet, HANS
Link naar reactie
Je vermeld niet het volledige type nummer, ik ga even uit van de /07 http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/Wasmachine/WOH5210/07, tabblad Alle onderdelen en tekeningen 2 en 4. Verwijder de zijkant en haal de snaar er af. Je hebt nu geen last meer van de motor. Probeer de boel nu voorzichtig los te wrikken. Pas echter op, een aantal onderdelen van deze machine is niet meer verkrijgbaar, bv de deurschakelaar.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...