Ga naar inhoud

Zanussi zwf3125


lukic

Aanbevolen berichten

Per ongeluk stroom eruit gehaald tijdens wasbeurt. Geeft sindsdien foutmding 6x rood en dan 6x groen (Beide knopjes ingedrukt gehouden). Programma begint te draaien en vrij snel stopt het. Eindeknop blijft aan maar zonder knipperen. Ik heb ook geprobeerd om alles te resetten volgens instructies van een van de topics maar verloopt niet helemaal volgens gevonden uitleg. Kan iemand mij helpen Wie kan mij hiermee helpen? Alle instructies al geprobeerd uit handleiding
Link naar reactie
Toch weer in de storing gevallen. Na paar minuten draaien in de stand einde stopt alles. Knippert niks. Gewoon gestopt, water niet afgepompt. Tijdens langzaam draaien van de trommel links en rechts vreemd geluid bij het beginnen van draaien, soort geruis. Was vroeger niet. Dus alles stopt in de voorwas fase met water erin en zonder knipperen. Als ik het zet in de spoelen programma, werkt alles prima, centrifugeren ook. Raar. Denk zelf aan de printplaat. Harry, bedankt voor je reactie helpt enorm. Als de printplaat het probleem is, wat zijn daar de kosten van?
Link naar reactie
http://onderdelen.zanussi.nl/product/973914520440012/GECONFIGUREERDE+MODULE%2CEWM1100 € 179,00 Maar zover is het nog niet. Controleer de module eerst maar eens zoals hierboven vermeld. Blaas ook het slangetje van de nivo regelaar eens goed door. Bovenblad er af, nivo regelaar zit rechts boven. Slangetje er af, goed doorblazen en slangetje weer terug. Ik denk dat het geruis het geluid is van water dat verwarmt word, E66 betekend nl dat het element "aan" staat zonder dat het op dat moment in het programma moet of dat het element zelf (aard) sluiting heeft en daardoor de elektronica voor de gek houd. Het element moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn en oneindig tov aarde.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Ben in bezit van wasmachine type ZWF3125 . Foutmelding 5 maal rood knipperlicht . Nieuwe koolborstels gestoken en blijft foutmelding 5 maal rood aangeven. De verwarming is in orde en toch begint die niet aan zijn programma! Wat kan er nog niet in orde zijn daar hij in het programma stilgevallen is met warm water erin tijdens een wasbeurt. Kunt U mij nog helpen? Heb ook handmatig water afgelaten om eraan te werken maar na het steken van de borstels en nieuw programma geselekteerd te hebben doet hij niets ,juist foutmelding 5X rood .Dank bij voorbaat !
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...