Ga naar inhoud

AEG Lavamat 71470


Co-Bo

Aanbevolen berichten

Hallo, Onze AEG Lavamat 71470 wast niet meer. Als we de machine aanzetten begint deze te pompen. Na enkele seconden stopt deze met pompen, geeft aan in zijn laatste minuut te zijn en begint te piepen omdat deze klaar is. Wij hebben dit probleem eerder gehad. Toen heeft de monteur alleen het programma spoelen aangezet waarna de machine het nu alweer een maandje of 4 doet. Helaas is het probleem nu terug en helpt de spoel programma niet meer. Weet iemand een oplossing? Hoe kan ik foutcodes aflezen of de software resetten? Hartelijk dank vast voor het meedenken. Met vriendelijke groet, Christiaan
Link naar reactie
We kruizen elkaar... E66 is een probleem met het verwarmings element. Het verwarmings relais blijft continue aan staan en de machine valt daarom in de beveiliging. Dit kan ook een fout van de nivo regelaar zijn. Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de http://onderdelen.aeg.nl/product/3792216040/%23+PRESOSTAAT+%28QC-PLT%29 Trek hier het slangetje van af, blaas het slangetje goed door en zet heem weer terug. Probeer de machine opnieuw. Als de klacht blijft dan de elektronica module controleren op losse contacten, gammel relais en koolborstel gruis.
Link naar reactie
UPDATE dank je wel Harry ik ga het proberen De wasmachine laat water naar binnen en pompt ook water naar buiten. Dit laatste heb ik kunnen testen door de vlotter van de waterbeveiliging omhoog te duwen. Het aanwezige water in de machine wordt dan direct afgepompt.
Link naar reactie
HarryO, Inmiddels heb ik de leiding doorgeblazen. Na de leiding teruggezet te hebben loopt het katoen programma weer gewoon. Mijn vrouw wilde echter het fijne was programma starten maar hier blijft de fout terugkomen. Was starten, water nemen, klok springt naar 1 minuut, wasmachine gaat nog even water pompen waarna die aangeeft klaar te zijn. De machine staat nu eerst maar eens een katoenwas te draaien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...