Ga naar inhoud

Zanussi ZWG 3163 problemen


Jasper-4

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Mijn wasmachine Zanussi ZWG 3163 geeft een storing. Bij het wassen, en vooral bij de 60gr wassen stop de wasmachine met wassen. Het begin gaat goed, maar opgegeven moment maakt de trommel een hoop herrie en stop ie er mee. Het lampje start/pauza gaat dan weer knipperen. Ik heb het idee dat ie het was programma het wel doet, maar zodra er gecentrifugeerd moet worden gebeurd dat. Een paar week geleden maakte hij een hoop herrie, waarna ik de bovenkant er af heb gehaald. De trommel was helemaal naar beneden gezakt. Ik zag toen dat de rechter veer los was gegaan. Deze heb ik weer vast gehaakt en toen deed de wasmachine het weer. Vanaf dat moment hebben we dus nog wel bovenstaand probleem. Gekke is dat ie het bij 60gr was vooral doet, en bij 30gr gaat het vaak wel goed. Dan hoor ik af en toe ook wel wat, maar minder erg. Als ik de knoppen start/pauze en spoelen 5 sec indruk dan gebeurt er het volgende: Een lange piep en de knopjes start/pauze en einde knipperen 2 keer gelijk en daarna einde nog 3 keer. Hopelijk heeft iemand een idee wat er aan de hand is. Alvast bedankt voor het reageren! Met vriendelijke groet, Jasper
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...