Ga naar inhoud

zanussi FD1626 foutmelding E52


gunter-van-herck

Aanbevolen berichten

ik heb een Zanussi wasmachine model FD1626 (type p6849649) en de wasmachine stopt regelmatig midden in een programma (alle programma's) ,en staat dan een hele tijd stil ,nog een tijdje later begint de pauzeknop te pinken en is de timer (die aangeeft hoelang de wasbeurt nog duurt) terug naar begintijd gesprongen. als de wasmachine stilstaat en je duwt even op de on/off knop , schiet de wasmachine terug in gang en wast toch verder. iemand tips?
Link naar reactie
mod. FD1626 Type P6849649 prodnr; 914517237-00 serienr; 43500090 . ik had ergens op het forum gelezen door pauze en start tegelijk in te drukken dat je de foutcode bekomt, bij mij verschijnt dan E52 op het display. het is een wasmachine met drukknoppen en lcd display, geen draaiknop. nog even bijvermelden over mijn vorige reactie; als je de wasmachine afzet voordat de timer begint te pinken(maar de wasmachine al een tijdje niets meer heeft gedaan, we weten ondertussen dat ie zal stilvallen dan) dan schiet de wasmachine terug aan en wast hij verder, als je niets doet en wacht nog wat langer valt hij helemaal stil, als je dan even afzet, dan moet je ook je programmakeuze helemaal opnieuw maken. dit moet je niet doen als jede machine even afzet (af en direct terug op) voor de timer begint te pinken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...