Ga naar inhoud

Deur wil niet open bij bosch Logixx 8 va


Ga naar oplossing Opgelost door Michel-14,

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je met "rode strip" de nood ontgrendeling bedoeld. Als hij daar ook niet mee open wil en er zit geen water meer in de machine dan zit de deur vergrendeling vast. Geef eens een klap met de vlakke hand op de vergrendeling. Wil hij nu wel open? Zo nee dan het bovenblad verwijderen. Voor meer hulp graag alle type nummer informatie vermelden. Je kunt nu met je hand tussen front en kuip door. Probeer de pen eens weg te drukken.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 5 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 7 maanden later...

Ik heb hetzelfde euvel gehad. Bij mij was het kunststof nokje afgebroken waarmee de vergrendelingshaak op de deur vrijgemaakt kan worden. Met een mes tussen de greep krijg je de deur open. Zie youtubefilmpje:

 

Ik heb geen nieuw onderdeel besteld. Ter plaatse van het afgebroken nokje heb ik 2 gaatjes geboord waarin ik parketjes heb geschroefd. Resultaat: Alles werkt weer perfect.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...
Eerst helemaal leeg laten lopen via het slangetje naast de filter dop (indien aanwezig) en dan langzaam de filter dop los draaien. Dienblad oid er onder houden, handdoeken bij de hand houden, kan een water balet worden. De nood ontgrendeling zit bij de filter dop en moet je met een tang naar beneden trekken. E57/F57 is een aansturings fout van de motor, meestal de motor elektronica zelf. Controleer eerst de stekker op de motor en die op de motor elektronica module. Als dit niet helpt dan die module uit zijn behuizing halen en controleren op losse contacten en smeltplekken. Bij twijfel een paar duidelijke fotos maken en ergens neer zetten waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...