Ga naar inhoud

MS Sidewinder Precision Pro + Windows 2000 Pro


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer mijn Microsoft Sidewinder Precision Pro aan de praat te krijgen onder Win 2000, maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb het volgende geprobeerd: - Installatie van de bijgeleverde cd-rom: wil niet installeren. Na het starten van setup krijg ik een melding "Setup can't install Game Controller Software on your current Operating System"... - Nieuwste gamecontroller software gedownload van download.com ("speciaal vaar Win2000"): kapt er bij het begin van de installatie gelijk mee... "Error creating process setup_SETUP.EXE Reason: the system cannot find the file specified." - Via Control Panel -> nieuwe hardware: in het lijstje staat zelfs de Sidewinder genoemd, maar hij wordt niet herkend (terwijl 'ie wel gewoon aangesloten zit). - Nieuwste W2k drivers voor mijn moederbord geïnstalleerd. En nog steeds doet 'ie 't niet. Ik weet het nu dus effe niet meer. Alle suggesties zijn meer dan welkom!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...