Ga naar inhoud

Probleem met Branden


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Ik heb een probleem met mijn philips CDD3610 brander. Als ik een cd wil branden dan houdt hij er na een paar minuten mee op zonder wat geschreven te hebben. Ik gebruik easy cd creator. Als ik naar de foutmeldingen kijk staan er altijd iets van stroomkaliblerings gebied is vol. Ligt het aan de software of is mijn brander gewoon kapot? Alvast bedankt
Link naar reactie
Probeer eens te werken met een cd-RW, dan kost het tenminste geen cd als het foutgaat. Zet der brandersnelheid eens lager. Prebeer eens met opnieuw installeren van de software; probeer eens Nero (kun je gratis uitproberen http://www.ahead.de); Als de brander echt stuk lijkt kun je (als er geen garantie meer op is, eens proberen de lens op te schonen, daar zijn cd's met een vilten "kwastje" voor in de handel. Als je het aandurft (nooit geschoten is tenslotte altijd mis) kun de cd-speler openen door de schroefjes te demonteren. Na wat prutsen kun je dan de lens rechtstreeks schoonmaken met wat glassex op een niet pluizend brille(n)doekje. Ik heb bij een eerdere cd-brander van Philips daar wel succes mee gehad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...