Ga naar inhoud

IBM GXP60 40gb vastlopers hangers bugs etc etc


Aanbevolen berichten

ik heb een maand geleden een IBM GXP60 40gb gekocht en was er tevreden mee totdat hij begon te rammelen en opeens starte windows niet meer op. hij ging direct naar het venster "u kunt nu de computer afsluiten" beetje vreemd dus. maar nog vreemder was dat ik gewoon in dos kon komen wat dus het voordeel meebracht dat ik scandisk kon gebruiken. hij vond een aantal bad clusters. ik heb gebeld naar de winkel waar ik em gekocht heb en die zei dat dit kon gebeuren en als het nog een gebeurde dat ik dan maar terug moest komen. Het is dus weer gebeurd zelfde probleem alleen nu kom ik nog wel in windows na ongeveer 5 minuten wachten. Ik heb laatst op tweakers.net gelezen over een bug in deze harde schijven. mijn vraag is: kunnen jullie hier mij meer over vertellen want ik baal hier enorm van. ik heb nog een link gevonden naar een site die dit probleem behandeld http://www.tweaktown.com/document.php?dType=article&dId=180&dPage=1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...