Ga naar inhoud

wat is dit voor een kabel? (gecorigeerd)


Aanbevolen berichten

[quote:be0228590a] Op 16-02-2002 23:54, schreef micky.g: Wie weet waar deze kabel voor is? (zat bij een Elan Vital (asus) A10 Case) [img]i:DSC00104.jpg[/img] (weet niet of dit lukt.... heb nog nooit een foto ingebonden. sorry als het niet lukt.) [/quote:be0228590a]Het plaatje verwijst naar de harde schijf i.p.v. naar een plaatje op internet. Zie privébericht. [ Dit Bericht is bewerkt door: Proxy op 2002-02-17 00:46 ]
Link naar reactie
Tjaa... vreemd. Ik snap dus die 2 brede pluggen wel, heel handig, en dan die aftakking naar de 3 pinnetjes; oké, dan heb je wat voor een nieuwe fan. Maar waarom ook weer dat busje aan die blauwe draad, die moet toch ook weer aangesloten worden. Ketsjing!!! Heidi weet het! Het is voor een fan van een 486 bakkie of lager. Dat stekkertje is heel handig! Ik heb namelijk dit weekend nog zo'n oud fannetje op een Celeron700 gezet omdat de ingebouwde fan ontzettend ratelde en ik hier nog een werkeloze 486 had staan. Die 486's zoals ik ze voor het gemak noem ('geen ATX kast' bedoel ik maar ik weet niet hoe het dan heet) hebben voor een fan nog een brede plug, voor een IDE drive. Wat doe je nou; je hebt geen IDE-pluggen meer over voor die oude fan, dus je plugt hem in de brede plug van dit kabeltje en leidt hem met het dunne plugje naar je moederbord. Het is dus een verloopstekkertje voor een oude fan naar een nieuwe aansluiting plús nog een 'vervolg' op zowel de brede als de smalle kabel om weer door te lussen. Grom, ik benijd je ten zeerste, ik heb zo'n kabeltje nodig om die nieuwe (ratelende) fan eens op die 486 te zetten zodat ik die eerdaags kan testen... maarja t zal wel niet zo duur zijn, en nu weet ik iig dat het bestaat. Mocht ik dit hele zwetsverhaal fout hebben, don't blame me :razz: :wink:
Link naar reactie
[quote:924b05f999] Die 486's zoals ik ze voor het gemak noem ('geen ATX kast' bedoel ik maar ik weet niet hoe het dan heet) [/quote:924b05f999] Ik neem aan dat je AT bedoeld? :wink: [quote:924b05f999] Mocht ik dit hele zwetsverhaal fout hebben, don't blame me :razz: :wink: [/quote:924b05f999] Natuurlijk niet! je maakt er wel een heel verhaal van, snap je niet helemaal maar dank je voor de moeite :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...