Ga naar inhoud

Sony DSC-P1 twain probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst op de laptop van mij ouders (win me) een Sony DSC-P1 geinstalleerd. Maar als ik een (twain) source wil selecteren is het rijtje leeg. Ik heb het verschillende keren geprobeerd (elke keer netjes eerst verwijderd voor volgende poging) zelfs met de software vanaf de cdrom (niet voor win me). Maar hij kan steeds geen twain source vinden. Is dit probleem bij iemand bekend en zoja, wat doe je eraan?> Groet, Snoopje
Link naar reactie
Dit heeft wel degelijk wat te maken met Twain. Ik kan via Paint Shop Pro zowel mijn webcam als (tijdelijk) scanner kiezen, dat gaat allebei via Twain drivers. Maar ik denk dat het er eerder aan ligt dat je drivers gewoon niet voor Windows ME zijn bedoeld. Waar zijn ze wel voor, Win98, Win2k? Dat wil namelijk nooit zo best lukken.
Link naar reactie
[quote:dae3d0fbec] Op 12-02-2002 15:06, schreef Snoopje: Maar daarom heb ik ook van de sony-site een driver gehaalt voor win me. [..] Ik heb ze trouwens allebei gebprobeerd. [/quote:dae3d0fbec] Zeg dat dan meteen... :smile: had ons een hoop werk bespaard. Vecht het dan maar hierboven met die Micki-nogwat uit, ik heb geen verstand van die digicam op zich.
Link naar reactie
[quote:64bd72a7c3] Op 12-02-2002 15:16, schreef micky.g: ben niet micky nogwat.... heidi. mijn komplimenten trouwens voor je site, had hem een tijdje geleden al eens bekeken. vind het wel tof als meiden zoveel interesse in techniek en computers en dergelijke hebben [/quote:64bd72a7c3] Sorry micky.g! k zal vanaf nu je naam onthouden :smile: en bedankt voor de complimentjes, ben ik altijd blij mee! :smile: :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...