Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Prijs jezelf gelukkig; 50k is zo slecht nog niet. 56k6 is de maximale theretisch snelheid van je analoog modem. Dat haal je dus nooit. Zo haal ik 52K, maar er zijn genoeg mensen die maar 45K ofzo halen. Om het maximale uit je modem te halen kun je eens switchen van provider, dat scheelt soms aanzienlijk. Zoek ook naar de laatste nieuwe drivers voor dat ding. Daarnaast kun je een tool als MTUspeed (even zoeken dus) downloaden om je de settings voor je modem te optimaliseren. Je kunt ook nog de UART Fifo's op max zetten in de settings van je modem. Op die manier doe je iig het maximale om de prestaties van je modem op te schroeven. Nog een laatste kanttekening; die 50K die als verbindingssnelheid gegeven wordt is puur de max. verbindingssnelheid die tijdens de handshake van je modem met je provider tijdens het inbellen afgesproken wordt. Het wil dus niet zeggen dat je die snelheid dan ook continu haalt.
Link naar reactie
Met mijn vorige modem bullet e-tech 56 (nog wat) haalde ik een snelheid van 115.000 bps volgens de gegevens in het pop-up vensterje bij de twee knipperrende computertjes. Met mijn nieuwe krijg ik met de zelfde instellingen niet meer dan 44.000 bps. Nu heb ik een e-tech 56pmo. Het moet dus wel degelijk mogelijk zijn een modem wat te boosten, lijkt mij. Kweet alleen niet hoe.
Link naar reactie
[quote:e79bbc404b] Op 12-02-2002 15:13, schreef Harrie: Met mijn vorige modem bullet e-tech 56 (nog wat) haalde ik een snelheid van 115.000 bps volgens de gegevens in het pop-up vensterje bij de twee knipperrende computertjes.[/quote:e79bbc404b] :eek: :eek: Knap, je provider ondersteunt niet hoger dan 56k en jij kunt toch met 115.000 lullen :???: . [ Dit Bericht is bewerkt door: Wim Sturkenboom op 2002-02-13 05:51 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...