Ga naar inhoud

Analoog lezen van mijn cd-speler.


Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden begon mijn cd-DVD-speler zich wat vreemd te gedragen. Ik heb toen het ding toen even in apparaatbeheer verwijderd en daarmee was het vreemde 'gedrag' inderdaad afgelopen. Toen ik echter een audio-cd wilde afspelen kreeg ik van Windows Mediaspeler de melding dat 'ie niet digitaal van mijn cd-speler kon lezen en het daarom maar analoog deed, hetgeen tot gevolg had dat mijn visualisations niet meer werkten. De visualisations werken inderdaad niet meer, voor de rest werkt alles in alle programma's zoals gewoonlijk. Wat is er met mijn cd-DVD-speler aan de hand? Waarom merkt alleen mediaspeler dit?
Link naar reactie
[quote:1c5cb0d717] Op 08-02-2002 21:51, schreef wimgras: Kijk eens in het configuratiescherm bij Systeem Apparaatbeheer. Zoek nu je geluidskaart op en kijk door het klikken op eigenschappen of digitaal afspelen staat aangevinkt. Wel opnieuw opstarten hierna. wim.dit heeft niets met je geluidskaart te maken.ga op je cdrom(dvd)staan en vink aan digitaal afspelen cdrom(dvd)aan. [/quote:1c5cb0d717] [ Dit Bericht is bewerkt door: plextor op 2002-02-08 23:59 ]
Link naar reactie
[quote:3d4ab2a46f] Op 12-02-2002 1:28, schreef Count Uilesnor: Als ik bij mijn cd-romspeler op eigenschappen klik, kan ik dingen als 'DMA'aanvinken. De optie 'digitaal afspelen zie ik echter niet. [/quote:3d4ab2a46f] Zit er in vanaf Windows 2000??? Tenminste op mijn PC zie ik de optie wel. Die optie heb ik voor mijn extern brander aangevinkt, en dat levert mij een waarschuwing op. Ik dacht dat die brander dat wel aankon, volgens Windows niet. Nou ja, ik merk het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...