Ga naar inhoud

ik kan géén 800MB CD-R's branden!


Aanbevolen berichten

nu je erover begint. Ik heb vanmorgen van een collega Nero 4.0 gekregen. Met Nero schijn je te kunnen overburnen. Ik heb gekeken of easy cd creator ook die mogelijkheid heeft/had maar kan niets vinden. Vandaag heb ik géén tijd maar morgenavond ga ik aan de slag met Nero. Als het lukt met het branden, meldt ik het wel of het forum
Link naar reactie
De CDR-90 maakt evenals de CDR-99 gebruik van een combinaties van hoge dichtheid en overburning. Er bestaat geen enkele Easy CD versie die overburning ondersteunt, dus daarmee zal het nooit lukken. Met Nero is het geen probleem, mits je writer de CDR-90 ondersteunt. Verder dien je in Nero de overburn optie in te schakelen, een voldoende hoge overburn limiet in te stellen en de DAO optie in te schakelen.
Link naar reactie
[quote:2b01b19673] Op 12-02-2002 23:40, schreef micky.g: wat heb je eigenlijk voor brander? zoals boven al een keer vermeld kunnen lang niet alle branders met 90min cd's overweg.... [/quote:2b01b19673] de brander is een IDE-CD R/RW 4x4x32. Merkloos dus ik weet het eigenlijk niet (heb hem gekregen via een PC Privé project van mijn werkgever. Is het soms een Philips? ik heb nu inmiddels nero vs 5.5.7.2 nederlandstalig maar ik kan ondanks het instellen van overburnen naar 88-90 min nog steeds niet branden. "normaal" branden lukt wel tot 74-80 min maar de 90 min niet. Waarschijnlijk kan de brander het niet aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...