Ga naar inhoud

HP deskjet 930c installeert in vreemde taal?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu eindelijk die nieuwe printer :grin: zoals je in de topic titel kunt lezen. Hij installeert alleen in een vreemde taal. Op de CD staat een mapje 'nld' maar dat slaat hij vrolijk over. Hij installeert de drivers vanuit het mapje 'svc'. Slovenisch, Zweeds? Ik zou het niet weten, het is een hele vreemde scandinavisch aandoende taal met veel vreemde woorden. op zich geen probleem, printen doet ie gewoon, zolang ik maar geen verdere hulp ofzo hoef te gebruiken. alle settings zoals uitlijning, papierformaat, etc. zijn allemaal in die scandinavische taal. Ik heb de printer al gede- en installeerd, maar dan herkent hij hem meteen. Ook heb ik in Windowsdriversspoolnogwat alle dlls enzo verwijderd, en toen de nederlandse erop gegooid, maar dan geeft ie bestandsfouten. Mijn computer staat wel gewoon op Nederlands ingesteld... niks geen scandinavisch. Heeft iemand een tip?
Link naar reactie
Ik heb nu al de printer verwijderd en overnieuw geinstalleerd. Ik heb hem niet zelf laten detecteren, maar de map met drivers aangewezen: /nld/winnt_2k/ daaruit haalt hij de drivers, en hij vindt het prima. vervolgens installeert hij de printer. maar...de uitgebreide instellingen zijn nog steeds in het scandinavisch? ik snap er geen hol van, ik heb hem echt gezegd dat hij een nieuw stuurprogramma moest gebruiken en niet de bestaande moest behouden. zou een reboot helpen? (ik hybernate nml altijd alleen maar > naar slaapstand )
Link naar reactie
38. Kalibrera skrivaren mot skärmen 39. Ställa rätt datorklockan 40. Skriva om 'Anteckningar' så att det förstår [Ctrl] + [S] 41. Tömma papperskorgen 42. Ändra färgschemat i Windows till så gräsliga färger att du måste ändra tillbaka igen 43. Installera ryska Windows och se om man förstår något Het is dus Zweeds. Zomaar wat tips uit de losse pols: 1) Un-installen volgens de bovenstaande manier - herstarten! - na het opstarten alle op de achtergrond draaiende programma's uitschakelen (virus scanners - screensavers etc.) - opnieuw installeren. 2) Bezoek het [url=http://bizforums.itrc.hp.com/cm/CategoryHome/1,,415,00.html]HP forum[/url] 3) Leer Zweeds (best een leuke taal) [ Dit Bericht is bewerkt door: Koos op 2002-02-05 19:44 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Koos op 2002-02-05 19:46 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...