Ga naar inhoud

Fan Aopen 300 Watt PSU kapot!


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb een Aopen HQ08 bigtower met de originele Aopen 300 Watt voeding. Nu is de ventilator die daar inzit kapot. Ik durf niet goed in de voeding te kijken (de voeding openmaken), maar wat moet ik doen? Kan de voeding ook zonder ventilator werken? Wordt hij dan niet te warm? Heeft iemand daar ervaringen mee? Of moet er een nieuwe PSU in? Wat is dan een goede stille PSU? Thanks Systeem: Aopen HQ08 Bigtower AMD Athlon TB 1100 @ 1166 Abit KT7-Raid 2x Maxtor 20 GB 7200 rpm on Raid-controller 1x WD 13 GB 7200 rpm 512 MB PC 133 SDRAM @ 141 mhz CL2 Hercules 3D Prophet GTS II PRO SB Live player 1024 Aopen 1040 DVD Kenwood TrueX 72x (Niet aan te raden) Plexwriter 121032TA Hollywood plus DVD decoder
Link naar reactie
De voeding is op zich vrij simpel open te maken. gewoon een goede (pabstsunon) 80mm fan kopen en de voeding uit je pc halen en open maken, stelt echt niks voor. Het aansluiten van de draden zou een probleem kunnen zijn (nooit naar gekeken), maar dan doe je dat toch gewoon met zo'n 12volt witte connector. Noodzakelijk is het echter wel (en anders moet je maar gelijk een echt goede voeding kopen van minimaal 400 watt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...