Ga naar inhoud

Digitale foto´s


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van een digitale fotocamera. De afdrukken of prints zijn erg mooi, alleen glanzend. Ik heb glansfoto´s nooit echt mooi gevonden en ben nu dus op zoek naar een mogelijkheid om digitale foto´s in mat af te drukken. Kan iemand mij helpen? [ Dit Bericht is bewerkt door: Rip-rip op 2002-01-24 13:39 ]
Link naar reactie
[quote:e53f912402] Op 24-01-2002 21:11, schreef Rip-rip: Daarom is mijn vraag: waar kan ik dat laten doen? Ik weet dat het bestaat/kan, maar ik kan zo niet vinden waar [/quote:e53f912402] Het enige wat ik kan bedenken is bij fotospeciaalzaken na vragen of ze ook afdrukken op mat/nietglanzend papier. Ik zou het anders ook niet weten sorry Rip-rip
Link naar reactie
Voorzover ik weet kun je bij somimige fotowinkels ook gewoon je digitale camera afgeven om foto's te laten afdrukken, daar kun je dan ook gewoon je voorkeuren bij aangeven! Het als mat afrukken in Paintshop, helpt als je glanzend papier hebt niks! Moet jeal mat papier hebben. Ik denk datje enige mogelijkheid is om een fotozaak te zoeken die ook digitale foto's afdrukt! (zou niet te moeilijk moeten zijn,.... kruitvat/trekpleister?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...