Ga naar inhoud

Bosch maxx 6


Lis71

Aanbevolen berichten

Dag Bij onze bosch maxx 6 kreeg ik ook een f21 melding. Monteur langs laten komen, maar de borstels waren nog in orde. Vervolgens gereset en de monteur zei, ga het maar weer proberen. Ik s,avonds de was erin,maar er gebeurde niet veel. Wel water toevoer, maar niet draaien en vervolgens bij de laatste minuut stopte hij. Toen naar het pompprogramma, wat het wel deed, maar Centifugeren deed hij weer niet. Kortom ik kan dus niet wassen. Wat kan dit zijn?
Link naar reactie
Controleer de stekker van de motor. Controleer de tacho spoel op de motor, moet tussen de 50 en 200 Ohm zijn en een kleine spanning opwekken als je de motor met de hand draaid. Controleer de elektronica module op losse contacten, gammele relais en koolborstel gruis.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik moet voor de tweede keer een monteur laten komen en ik vraag me af of het wel zin heeft om dat te doen. De pomp is ook aan vervanging toe en zou ik niet beter een nieuwe kunnen aanschaffen na 8 jaar.wat vind u?
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik moet voor de tweede keer een monteur laten komen en ik vraag me af of het wel zin heeft om dat te doen. De pomp is ook aan vervanging toe en zou ik niet beter een nieuwe kunnen aanschaffen na 8 jaar.wat vind u?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...