Ga naar inhoud

Printer werkt slecht met inktpatroon van Wecare


Aanbevolen berichten

Omdat mijn zwarte inktpatroon van mijn HP deskjet 670c op was, heb ik bij de computerzaak een inktpatroon van Wecare gekocht, omdat dit zo'n fl 30,- [of € 13,61 ;-)] scheelde met de prijs van een origineel inktpatroon van HP. Het probleem is nu dat tijdens het printen er vaak een foutmelding komt die zoiets zegt als "De communicatie tussen de printer en de computer is afgebroken door een onbekende fout. Start Windows opnieuw om weer te printen". Als ik echter mijn originele lege inktpatroon terugzet, werkt alles weer normaal. Het vreemde is ook dat de printer de ene keer goed werkt, en de andere keer niet (vooral bij documenten die uit meerdere pagina's bestaan.) Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad, maar alleen sinds het nieuwe inktpatroon.

Iemand misschien een oplossing hiervoor?

P.s. Ik heb alles al schoongemaakt enzo en wel tig keer de inkpatroon opnieuw ingezet enzo, maar niks helpt.

Link naar reactie
Ik denk dat je topic titel al een antwoord is dan. Een goedkope cartridge, maar werken, ho maar. waarschijnlijk doordat hij geen goede afwerking heeft aan metalen onderdeeltjes, gaat het mis met het doorgeven van signalen.

ik heb zelf een paar keer gerecyclede cartridges gehad, geen problemen, maar 2x zo snel leeg. Die dingen zijn dus echt niet meteen een oplossing.

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
Tja, op mijn HP 500 deden die wecare vullingen het altijd prima. Het zijn originele HP vullingen, maar dan gereviseerd en nagevuld. Het nadeel is dat je toevallig een wat meer versleten patroon kan treffen. Kijk of de contactjes van je patroon goed schoon zijn (doekje) En kijk of de printkop van de (het?) patroon goed schoon is. Zit de printerkabel goed vast?

Op de site van hp, ( www.hp.com ) kun je via de search ook veel faq's vinden, met misschien een oplossing voor je probleem.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...