Ga naar inhoud

Storing Marijnen wasmachine


Aanbevolen berichten

Ik heb een Marijnen wasmachine CMF Dukaat. Na een stroomstoring deed hij het niet meer. Als ik hem aanzet dan hoor je alleen maar klikken Ik heb het deurcontact uitgebouwd en opengemaakt bij het aanzetten zat deze alleen maar te klikken. Nadat ik de contacten tegen elkaar zetten begon de machine te lopen dus ik dacht deurcontact defect Heb een nieuwe schakelaar gehaald en weer ingebouwd resultaat weer alleen geklik verder niets meer wat kan er meer aan de hand zijn
Link naar reactie
Welke contacten heb je doorverbonden als test? De deurschakelaar doet meer dan alleen doorverbinden van 2 contacten. De 3de (en bij deze machine ook de 4de) draad worden gebruikt voor het blokkeren van de deur en het terug melden of hij ook echt dicht is. Is de pen die aan de deur zit niet defect/los? Maar het zou dus ook nog een defect/los contact op de elektronica module kunnen zijn. Deze zit achter de bedienings knoppen. Controleer deze op losse contacten, gesprongen onderdelen en koolborstel gruis.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...