Ga naar inhoud

Help, harde schijf probleem??


Aanbevolen berichten

Mijn beste gok is dat je HD naar de eeuwige jachtvelden is. Dat vraagt natuurlijk om een bevestiging! Controleer het merk van je schijf en zoek (uiteraard op een andere PC) via internet op de site van de fabrikant naar een tool pakket om je HD door te lichten. Iedere zichzelf respecterende fabrikant heeft dat staan op zijn website, maar meestal moet je wel effe zoeken... Je zet dat spul op een diskette waar je je PC mee boot (moet je in het bios natuurlijk wel instellen dat ie van flop moet booten wanneer ie dat niet automatisch doet) Start het diagnose programma en keep your fingers crossed! Succes!

Ik bedenk me net dat het ook kan zijn dat je FAT tabel alleen naar de haaien is. Wellicht is er dan nog iets te redden. Maar voordat ik allerlei conclusies ga proberen te trekken is voorlopig de diagnose tool de meest logische stap: blijkt je schijf fysiek nog in orde te zijn, dan kun je verder zoeken naar oplossingen... ------------------ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem...

[This message has been edited by Captain_Kansloos (edited 11-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...