Ga naar inhoud

Siemens E14-16 water blijft in trommel


Aanbevolen berichten

Goedenavond, Mijn wasmachine stond gisteren na het wassen op " einde programma". De deur wilde echter niet open. Machine uit gezet, na enige tijd ging de deur weer open. De was was echter nog drijfnat, er stond nog water in de trommel. Ik heb de was nog een keer gedraaid, (kort programma) en weer hetzelfde. Was eruit gehaald en functie afpompen aangezet, er gebeurde niets. Wel een geluid alsof de pomp loopt, maar er werd geen water weggepompt. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Graag alle informatie uit de deurrand vermelden. Ik kan niets met E14-16. Ik denk dat er een verstopping in de pomp zit. Laat de machine eerst geheel leeg lopen door de afvoerslang in een afwasteiltje te leggen. Draai dan de dop van de pomp voorzichtig los. Filter schoon? Kun je het schoepje van de pomp met je vingers draaien? Als dit beide het geval is zit er mogelijk een verstopping in de slang tussen de kuip en de pomp. Bij de meeste machines zit hier een eco bal in, ze kan blijven klemmen of er zit wasgoed in de slang.
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...