Ga naar inhoud

indesit wixxl 166 start niet meer


jalal-1

Aanbevolen berichten

Goede avond. ik hoop dat ik hulp krijg maar mijn vrouw staat op ontploffen:S we hebben een indesit wixxl 166.deze doet het niet meer. als we de wasmachiene aan doen en hem op een programma doen. Hoor je de deur dicht klikken. Maar dan doet ie niks meer.hij pompt geen water in. Er brandt maar een lampje van 6h.en dat was hem. ben redelijk handig maar moet dit snel oplossen want de rompers stapelen zich op. gaarne hulp aub. mey vriendelijke groet, jalal
Link naar reactie
Gaat het 6 uur / spoelen lampje branden of knipperen? Indien branden dan staat hij ingesteld op "uitgestelde start" dwz dat hij 6 uur wacht met het opstarten. Druk eens op de Delay Time knop, je kunt dan kiezen voor 2, 4, 6 en 9 uur. Als geen van de lampjes meer band staat hij op 0 uur en gaat gelijk lopen. Zie https://www.gebruikershandleiding.com/Indesit-WIXXL-166/handleiding-5-75439.html blz 29, 31 en 35
Link naar reactie
Een goede avond. Bedankt alvast voor uw reactie. Was net heel driftig een mail aan t tikken.komt de wasmachine tot leven.... nu geeft ie t volgende aan: de lampje van t spoelen knippert.en de rode lamp knippert heel snel.wat is hiervan de bedoeling? Hij maakte geluid(lijkt net of ie waterpompt). Na verloop van de tijd maakt ie geen geluid meer. uit gezet. dan weer aan. begint t verhaal weer van voor af aan. maar ik zie graag morgen u antwoord. Mijn dank is groot hellpp
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...