Ga naar inhoud

Video recorder


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb een Sony HD-TV en daar wil ik een passende Recorder met Harddisk bij kopen. Maar ik zie door het bos de bomen niet meer. De ene kan wel digitale zenders opslaan en de andere pikt de digitale zenders weer van de TV af. (Panasonic) Ik wil gewoon naar de TV kunnen kijken terwijl de recorder dan weer programma2 opneemt en dan weer programma3 of 4. zodat ik ze later kan bekijken en desnoods op een DVD kan branden. Wie weet in deze warboel de weg ???? Het liefst koop ik er ook een Sony bij. Mvg Jan Filarski :oops: :D
Link naar reactie
Als je kabel hebt dan is de keus waarschijnlijk niet zo moeilijk, bij b.v. Ziggo is er 1 model dat praktisch alles kan (behalve dvd branden). Verder zijn de modellen van Humax goed geschikt. Dvd branden kan er niet mee, maar deze apparaten hebben tegenwoordig wel een netwerk-aansluiting, zodat je de data naar de pc kunt brengen er er daar eventueel een dvd of blu-ray van kunt branden. Het is dus belangrijk wat je signaal-bron is: kabel zie boven, satelliet weet ik weinig van. Ik neem aan dat je niet meer uit bent op een analoog apparaat zoals Sony ze nog aanbiedt, zij doen voorzover ik weet niet in apparatuur voor digitale kabel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...