Ga naar inhoud

Indesit IWC5145


Aanbevolen berichten

Heyy, Mijn Indesit heeft gisteren een raar iets op programma 3 40c, We hebben hem om 23:00 aangezet en 's morgens om 7:00 draaide hij nog. Hij stond op hoofdwas. Ik heb hem rond 12:00 nog horen centrifugeren, daarna ben ik in slaap gevallen.... 'S morgen stond hij weer op hoofdwas. Heb hem toen uitgezet en op centrifugeren gezet, nu zitten op de kussens wasmiddel resten. Vandaag op programma 4 op eco stand laten draaien en dit werkte perfect, water wordt warm. Echter valt me ook op dat de trommel af en toe een scheut krijgt om erna gewoon normaal verder te draaien. Ik bedoel ermee dat de trommel snelheid een milliseconden versneld om erna normaal verder te draaien. Dat heeft de machine al 1,5 jaar sinds de elektronica vernieuw is onder garantie. Ik heb al een nieuwe wasmachine besteld een 8kg Panasonic deze wil ik behouden voor de dekens en kussens van de honden. Als het niet te duur wordt tenminste. Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik denk dat die 2 zaken los van elkaar staan. De Aquastop treed in als hij een lekkage heeft geconstateerd. Verwijder de achterkant en kijk of je lekkage ziet. Het schokken komt mogelijk door versleten koolborstels of een slechte verbinding van de tacho spoel op de motor.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...