Ga naar inhoud

Reset Siemens WXLP1632 noodzakelijk!?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hebde koolborstels van onze wasmachine Siemens WXLP1632 vervangen, omdat de trommel niet meer draaide. Koolborstels waren minder dan 15 mm dus geen overbodige luxe. Na montage wil de trommel/motor nog steeds niet draaien. Nu lees ik een hoop andere topics dat na een storing de wasmachine gereset moet worden voordat e.e.a weer werkt. Nu is de vraag moet dit ook voor mijn machine gebeuren? En indien dit het geval is, hoe moet dit dan. Ter info, alle overig electronica van de wasmachie (display, waterinloop, afpompen, deurslot) werkt nog. Door de startknop ingedrukt te houden, en de klok een positie naar links te draaien, wordt de foutcode F05 zichtbaar. Ik heb ondertussen ook al de motor uit elkaar gehad en grotendeels schoongemaakt, de koolborstels zitten soepel in de behuizing, maar de motor draait dus nog steeds niet. Mocht er iemand zijn die me nog wat tips kan geven, houd ik me aanbevolen!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...